• Bezpieczne, proste, szybkie
  • 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy
  • Produkty dla ponad 35 000 różnych urządzeń!

Pytania? Proszę skontaktuj się z nami!

FAQ

Z przyjemnością udzielimy Ci pomocy!

Zależy to od tego, w jakim kraju i mieście mieszkasz. DustDeal.pl zawsze dokłada wszelkich starań, aby korzystać z usług pocztowych. W wielu przypadkach nie musisz być w domu, aby odebrać przesyłkę. W niektórych przypadkach korzystamy z usług kurierskich

Przeważnie zamówienie z kilkoma przedmiotami jest dostarczane w jednej paczce. Jednak zdarza się, że DustDeal.pl wysłać przedmioty z różnych miejsc. W takim wypadku otrzymasz kilka paczek.

Jeśli zamówione produkty nie zmieszczą się do twojej skrzynki pocztowej, skontaktuje się z tobą kurier. W razie braku kontaktu, powinieneś skontaktować się z kurierem, aby ustalić termin odbioru paczki.

Niestety, nie zapewniamy takiej usługi.

Jest to możliwe podczas składania zamówienia. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, zmiana adresu dostawy jest niemożliwa. Jeśli podczas zamówienia użyłeś nieprawidłowego adresu, jesteś proszony o pilny kontakt z nami.

Tak, dostawa na adres pobliskiej poczty jest możliwa.

Po kontakcie z nami, możesz odesłać ten towar. Naturalnie wszystkie koszty wysyłki zostaną Ci zwrócone i udzielona pomoc w otrzymaniu prawidłowego towaru.

Zwykle aktywacja numeru do śledzenia przesyłki zajmuje kilka godzin. W przypadku nieaktywnego numeru skontaktuj się z nami.

Zazwyczaj paczkom przydziela się unikalny kod, który można śledzić. Gdy twoja paczki zostanie przejęta przez firmę wykonującą usługi pocztowe, numer ten zostanie dodany do twojej historii zakupów. Będziesz mógł wtedy śledzić swoją przesyłkę.

Poczta dostarcza małe przedmioty do twojej skrzynki pocztowej. Zazwyczaj nie musisz być w domu podczas dostawy.

Duże przedmioty nie mogą być dostarczone do twojej skrzynki pocztowej. Pracownik poczty zapuka do twoich drzwi, aby przekazać przesyłkę.

Zamówienia są zazwyczaj dostarczane w ciągu tygodnia od momentu złożenia zamówienia.

DustDeal.pl dokłada wszelkich starań, aby wysyłać zamówienia jako list. Gdy zamówienie wysyłane jest jako paczki, osoba dostarczająca zapuka do twoich drzwi. Jeśli jesteś nieobecny, powinieneś ustalić nowy termin dostarczenia paczki.

Zamówienie jest ostateczne gdy klikniesz na „zamów” po ustaleniu szczegółów płatności.

Krok 1:
Wybierz interesujący Cię przedmiot i kliknij na “Zamów teraz”.
Krok 2:
Przeglądnij inne przedmioty na stronie jeśli chcesz zamówić więcej produktów.
Krok 3:
W menu wybierz ‘koszyk’, aby zobaczyć wybrane przedmioty.
Możesz użyć przycisku „kontynuuj zakupy’ jeśli chcesz wrócić na stronę, aby dodać dodatkowe przedmioty do swojego koszyka. W celu złożenia zamówienia użyj przycisku “zamów”.
Step 4:
Podaj swoje dane jeśli pierwszy raz składasz zamówienie na DustDeal.pl. Jeśli jesteś już naszym klientem możesz użyć tego linku zaloguj się, aby zalogować się na swoje konto. Po zalogowaniu możesz edytować informacje dotyczące faktury oraz dostawy.
Krok 5:
Sprawdź wpisane dane I wybierz formę płatności.
Step 6:
Gdy dane są uzupełnione i jeśli zgadzasz się z ogólnymi warunkami, możesz złożyć zamówienie klikając na przycisk 'zamów'.
Krok 7:
Zostaniesz teraz przeniesiony na stronę składania płatności. Kiedy proces płatności zostanie zakończony otrzymasz wiadomość e-mail potwierdzającą twoje zamówienie.

Złożone zamówienie może być zmienione tylko tego samego dnia. Możliwe jest, że zamówienie zostanie wysłane już następnego dnia. W takim wypadku skontaktuj się z nami. Pomożemy.

Jeśli zalogujesz się korzystając z przycisku „Moje Konto”, będziesz mógł przeglądną całą historię swoich zamówień.

Status dostępności przedmiotu informuje o dostępności danego przedmiotu. Jednak dany przedmiot może nie być dostępny blisko twojej lokalizacji. Możliwe jest, że zamówienie zajmie kilka dni. W celu uzyskania większej ilości informacji, odwiedź dostawa .

Zazwyczaj zamówienia są dostarczane w ciągu tygodnia od ich złożenia. W niektórych przypadkach może to trwać odrobinę dłużej.

Jeśli otrzymałeś numer śledzenia paczki, sam możesz sprawdzić gdzie znajduje się twoja paczki. Jeśli nie otrzymałeś numeru śledzenia przesyłki, może to oznaczać, że jest on niedostępny. W takim przypadku najlepiej skontaktować się z nami. Udzielimy więcej informacji.

Może zdarzyć się, że nie wszystkie przedmioty wysyłane są w jednej paczce. Zależy to od zapasów w danej lokalizacji. Brakujący przedmiot zostanie dostarczony w czasie kilku dni.

DustDeal.pl współpracuje z wielkimi serwisami płatnościowymi. Organizacje te dokładają wszelkich starań, aby twoje płatności były tak bezpieczne jak to tylko możliwe.

Jeśli udasz się pod ten adres https://www.dustdeal.pl/redeem, możesz wykorzystać swój kod rabatowy. Następnie, po dodaniu przedmiotów do koszyka, zniżka zostanie dodana automatycznie.

Jeśli udasz się pod ten adreshttps://www.dustdeal.pl/redeem, możesz wykorzystać kod znajdujący się na twoim kuponie. Następnie, po dodaniu przedmiotów do koszyka, zniżka zostanie dodana.

Tak, możesz wykorzystać swoje karty kuponowe w BatteryUpgrade, Dustdeal oraz LightUpgrade.

DustDeal.pl oferuje różne metody płatności. Możesz zobaczyć, jakie opcje są dostępne dla ciebie przy kasie i na stronie https://www.dustdeal.pl/payment.php

Niestety płatność czekiem jest niemożliwa.

DustDeal.pl współpracuje z wielkimi serwisami płatnościowymi. Organizacje te dokładają wszelkich starań, aby twoje płatności były tak bezpieczne jak to tylko możliwe. DustDeal.pl nigdy nie zapisuje poufnych informacji na temat płatności, np. kodów PIN czy numerów kart kredytowych.

Jeśli posiadasz kartę kredytową firmy Visa, American Express czy Mastercard, możesz natychmiast opłacić swoje zamówienie za pośrednictwem bezpiecznej płatności serwisu Adyen.

Wskazówka: Banki i dostawcy kart kredytowych są bardzo surowi, dlatego musisz użyć swoich danych widniejących na karcie(włączając w to tytuł). Proszę sprawdzić datę ważności karty (miesiąc i rok) oraz numer CVV2. Oczywiście istotny jest również sam numer karty.

Czy doświadczasz trudności z wykonaniem płatności, z niejasnymi informacjami o błędach lub bez nich? Jeśli tak, podążaj za tymi wskazówkami lub skontaktuj się z nami. Czasami klienci doświadczają takich problemów, jeśli ich karta nie została jeszcze aktywowana lub gdy została zablokowana. W takich przypadkach powinieneś skontaktować się ze swoim bankiem lub dostawcą karty płatniczej.

PayPal jest internetową metodą płatności, która może być użyta w prawie każdym kraju na świecie. PayPal posiada kilka metod płatności, które możesz połączyć ze swoim kontem PayPal, np. karty kredytowe czy konta bankowe.

iDeal jest systemem współpracujących ze sobą banków holenderskich oferujących płatności internetowe. Czy posiadasz konto bankowe w jednym z poniższych banków: SNSRegiobank, SNS Bank, ING Bank, ABN AMRO Bank, Rabobank, Triodos Bank, ASN Bank, Van Lanschot Bankiers, Knab? Jeśli tak, możesz użyć swoich danych bankowych, aby dokonać płatności za pomocą iDeal. Twoja wpłata automatycznie ukaże się na DustDeal.pl.

Jest to możliwe. W celu uzyskania więcej informacji przejdź na stronę strona płatności.

Możesz znaleźć informacje finansowe na stronie kontakt

Możesz pobrać swoją fakturę na twoim konto klienta.

Swoje pieniądze otrzymasz w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas zwróconego przedmiotu zgodnie z przepisami handlu internetowego obowiązującymi w Europie.

Po anulowaniu zamówienia otrzymasz swoje pieniądze tak szybko jak to możliwe. Może to potrwać maksymalnie 14 dni.

Jeśli nie zapłacisz za swoje zamówienie natychmiast, otrzymasz kilka powiadomień. Jeśli te przypomnienia nie poskutkują, twoje zamówienie zostanie w końcu anulowane przez DustDeal.pl).

Kwota ta zostanie spożytkowana podczas procesu zamawiania. Zostanie ona odjęta od kwoty koniecznej do zapłacenia.

Jeśli udasz się na tę stronę https://www.dustdeal.pl/redeem, możesz wykorzystać swoją kartę z kuponem. Następnie, po dodaniu przedmiotów do koszyka, zniżka zostanie dodana.

W takim wypadku używasz prawdopodobnie kart Verified Visa lub SecureCode Mastercard. Karty te wymagają otwarcia odrębnego okna/kart. Jednak zdarza się, że te karty/okna są blokowane przez twój firewall lub bloker reklam. Możesz wyłączyć te funkcje w swojej przeglądarce. Jeśli potrzebujesz więcej informacji na ten temat, skontaktuj się z nami.

Jest to aktywacja kodu bezpieczeństwa od twojego dostawcy karty. W zależności od dostawcy są to karty o nazwach Verified Visa lub SecureCode Mastercard. Możesz aktywować wtedy kod lub pominąć aktywację klikając na “pomiń aktywację”.

Kiedy otrzymujesz taką wiadomość, zawsze na początku sprawdź czy podałeś prawidłowe informacje. Jeśli to nie pomoże skontaktuj się z nami za pośrednictwem wiadomości e-mail. Podaj dokładną treść wiadomości oraz jeśli to możliwe załącz zdjęcie tej wiadomości.

DustDeal.pl zawsze oferuje gwarancję producenta. Minimalny okres gwarancji na wszystkie przedmioty wynosi 12 miesięcy.

Możesz poprosić o plan gwarancyjny za pośrednictwem obsługi klienta. Najlepiej wysłać wiadomość e-mail do obsługi klienta pod adres kontakt.

DustDeal.pl jest odpowiada za koszty wysyłki planu gwarancyjnego.

Gdy kupujesz przedmiot w Internecie przysługuje ci prawo do okresu próbnego na zakupione przedmioty. Jest to okres, w którym możesz przekonać się czy dany przedmiot spełnia twoje oczekiwania. Jeśli tak nie jest, możesz zwrócić ten przedmiot bez podawania przyczyny. Zasada ta jest również zwana jako prawo zwrotu. Okres próbny trwa 30 dni od otrzymania przedmiotu. Nie jest to jednak okres na testowanie zakupionego przedmiotu. Jeśli użyjesz przedmiotu w sposób, który uniemożliwi jego ponowną sprzedaż, okres próbny jest nieważny.

Okres próbny trwa 30 dni od otrzymania przedmiotu.

Faktura twojego zamówienia jest potwierdzeniem gwarancji. Jeśli będziesz chciał skorzystać z gwarancji, potrzebna będzie kopia tej faktury. Fakturę możesz znaleźć w dziale „Moje konto”.

W trakcie trwania okresu próbnego, 30 dni od otrzymania przedmiotu, możesz zwrócić ten przedmiot bez podawania przyczyny. Po zakończeniu okresu próbnego, zwrot towaru musisz omówić z nami.

Skontaktuj się z działem obsługi klienta. Podadamy Ci tam instrukcje na temat tego, jak zwrócić przedmiot.

W trakcie trwania okresu próbnego, 30 dni od otrzymania przedmiotu, możesz zwrócić ten przedmiot bez podawania przyczyny.

DustDeal.pl nie pobiera dodatkowych opłat za zwrot przedmiotu. Jednak, zwrócenie przedmiotu do DustDeal.pl należy pokryć samodzielnie. Kiedy zażądasz zwrotu, DustDeal.pl zwróci całkowitą kwotę, tak więc wszystkie koszty wysyłki.

W ciągu 30 dni kwota za zakup pojawi się na Twoim koncie bankowym..

Możesz zwrócić jeden lub kilka przedmiotów. Nie musi to być zwrot całego zamówienia.

Istnieje kilka sposobów, aby odszukać przedmiot na naszej stronie. Możesz wykorzystać do tego nazwę urządzenia. Możesz to zrobić na dwa sposoby: użyć wyszukiwarki lub wybrać swoje urządzenie. Następnie strona zapyta o typ, markę i model urządzenia. Informacje te możesz znaleźć na etykiecie swojego urządzenia. Innym sposobem wyszukiwania jest użycie oryginalnych przedmiotów, które chcesz zamienić na nowsze. Każdy przedmiot ma jeden lub więcej kodów nadanych przez producenta (są one widoczne na przedmiocie). Możesz wyszukać ten kod lub liczby kodu korzystając z wyszukiwarki.

Możesz wyszukać urządzenie (kombinację marki i modelu) lub wpisując liczby z kodu. Liczby te stanowią unikalny kod znajdujący się na przedmiocie, który chcesz zastąpić.

Gdy próbujesz zalogować się do swojego konta, a nie pamiętasz hasła, możesz zażądać hasła tymczasowego. Użyj linku widocznego pod polami logowania.

Gdy składasz zamówienie po raz pierwszy, otrzymasz automatycznie wygenerowane hasło na swój adres e-mail. DustDeal.pl zaleca zmianę tego hasła od razu po jego otrzymaniu.

Twoje konto zostanie utworzone dla ciebie automatycznie po wypełnieniu wszystkich danych potrzebnych do złożenia zamówienia.

Informacje klienta nie są udostępniane osobom trzecim. Wyjątkiem jest udostępnianie ich firmą oferującą płatności internetowe w celu dokonania płatności. Informacje klienta są zawsze wysyłane zabezpieczonym połączeniem SSL.

Korzystając z konto klienta możesz zalogować się do swojego konta. Po zalogowaniu się zobaczysz wszystkie swoje zamówienia.

Korzystając z konto klienta możesz zalogować się do swojego konta. Po zalogowaniu się zobaczysz wszystkie swoje zamówienia. Gdy klikniesz na ikonę znajdującą się pod nazwą 'Rachunki' otworzysz odpowiadające im faktury.

Po zalogowaniu się poprzez konto klienta użyj przycisku “Zmień”, aby dokonać zmian w informacjach osobistych.

Korzystając z konto klienta zaloguj się do swojego konta i użyj przycisku “Zmień”, aby dokonać zmian w swoim haśle.

DustDeal.pl zawsze przykłada duże znaczenie do zamieszczanych informacji. Jednak błędy na naszej stronie nie są wykluczone. DustDeal.pl pragnie ulepszać swoje usługi, dlatego zawsze możesz zgłaszać błędy poprzez kontakt.

Jeśli posiadasz własny numer VAT i złożysz zamówienie za więcej niż 350 euro, możesz składać zamówienia korzystając ze strony dla firm. W celu uzyskania większej ilości informacji na temat korzyści płynących z konta firmowego, zapraszamy do zapoznania się ze stroną dla firm.

Możesz też skorzystać z tego adresu mailowego business@DustDeal.pl, aby poprosić o to konto. Menadżer kont dla firm skontaktuje się z tobą jak najszybciej.

Wszyscy klienci firmowi otrzymają niesamowite wsparcie klienta oraz atrakcyjne ceny na sprzedawane przedmioty.

Jako klient firmowy jesteś dla nas bardzo ważny. Otrzymasz indywidualne wsparcie i obsługę klienta, która szybko i efektywnie odpowie na twoje pytania. W dodatku, otrzymasz atrakcyjne oferty dla każdego zamówienia. Oferty stworzone specjalnie dla Ciebie.

Jeśli kontaktujesz się z nim po raz pierwszy, zalecamy skorzystanie z następującego adresu e-mail: business@DustDeal.pl.

Możesz wysłać prośbę o wycenę na następujący adres e-mail: business@DustDeal.pl. Menadżer kont dla firm przedstawi Ci wycenę tak szybko jak to możliwe.

DustDeal.pl oferuje różne metody płatności. Możesz zapoznać się z nimi podczas składania zamówienia lub pod adresem: https://www.dustdeal.pl/payment.php.

DustDeal.pl jest częścią firmy BraunOni B.V.. DustDeal.pl jest zarejestrowana w Holenderskiej Izbie Handlu z numerem 08129450. Jeśli masz jakieś pytania, na które nie znalazłeś odpowiedzi na niniejszej stronie skontaktuj się z nami poprzez kontakt.

Innym sposobem utrzymywania przez nas niskich cen jest optymalizacja procesów związanych z naszym działaniem. Zamiast oferowania możliwości kontaktu telefonicznego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, DustDeal.pl oferuje wysokiej jakości obsługę klientów za pośrednictwem naszego e-maila. W ten sposób, DustDeal.pl zwykle odpowiada w ciągu 24 godzin. Ogranicza to koszty, co przekłada się na niższe ceny naszych produktów.

Nie możesz znaleźć czego szukasz? Spróbuj używając szukaj

Opinie

Justyna Szalonek ocenili nas:
(5/5)
Produkt:
Philips HR8000 HR8564 worki na kurz (10 worki, 1 filtr)
Ogólnie:
Sprawna komunikacja. Ogólnie na tak
O produkcie:
Wszystko w porządku dostalem towar który zamówiłem
Przeczytaj opinię od innych klientów
  • Bezpieczne, proste, szybkie
  • 30-dniowa gwarancja zwrotu pieniędzy
  • Produkty dla ponad 35 000 różnych urządzeń!

Pytania? Proszę skontaktuj się z nami!